marți, 5 ianuarie 2010

Rewiew Lg Ku990i

Rewiew la cadoul primit de mine de craciun. Este un telefon LG KU990 este cel mai avansat telefon LG pe care l-am avut. Il pot compara chiar cu smartphone-urile populare, pentru ca are cam tot ce ti-ai dori la un telefon: HSDPA, camera de 5 megapixeli, touchscreen de 3 inch, memorie interna de 100 MB. Hai sa vedem cat de bine se comporta in utilizare. Am fost foarte bucuros cand am vazut ce cadou am primit. Cand am deschis cutia in care se afla primul lucru am montat telefonul (adica am bagat cartela, bateria si l-am aprins). In cutie am gasit toate accesoriile necesare adica: (incarcator, cablu USB, handsfree, manuale si CD cu software). Sub touchscreen-ul de 3 inch, are doar trei butoane: (cele de apelare, inchis apel, si tasta C). Pe partea laterala dreapta se gasesc trei butoane. Unul este pentru actionarea camerei foto, al doilea blocheaza tastatura sau activeaza stabilizatorul camerei, iar al treilea alterneaza modurile de functionare ale camerei foto (imagini, video, vizualizare galerie). Partea din spate m-a impresionat, pentru ca seamana cu o camera foto digitala. (multi prieteni au spus ca arata asemenea unui aparat de fotografiat :)) si sa-l stric sanatos). Eu sunt multumit de el.

Concluzii:
-Plusuri:
  • LG KU990 are un design placut si elegant
  • touchscreen-ul este mare si ofera o rezolutie buna
  • camera foto este una dintre cele mai bune dintr-un telefon mobil
  • reda filmele la rezolutie buna si fara sa sara frame-uri

-Minusuri:

  • ii mai lipseste foarte putin sa fie declarat smartphone, problema principala fiind ca nu are sistem de operare de genul Symbian/ Windows Mobile.
  • la un asemenea telefon, mi-ar fi placut sa am WiFi
  • nu are locas special pentru stylus

Detalii Tehnice:

  • General: 2G Network GSM 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 2100 Announced 2007, August Status Available. Released 2007, October
  • Dimensiuni: Dimensions 103.5 x 54.4 x 14.8 mm Weight 112 g
  • Display: Type TFT touchscreen, 256K colors Size 240 x 400 pixels, 3 inches - Flash UI - Downloadable wallpapers
  • Ringtonuri: Type Polyphonic (40 channels), MP3 Customization Composer, Download Vibration Yes
  • Memorie: Phonebook 500 entries, Photocall Call records 40 dialed, 40 received, 40 missed calls Card slot microSD (TransFlash), buy memory - 100 MB shared memory
  • Schimb de date: GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Yes 3G HSDPA, 3.6 Mbps WLAN No Bluetooth Yes, v1.2 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0.

Niciun comentariu: