marți, 10 noiembrie 2009

Primul caz din Liga 1

Cornel Buta de la Poli Iasi a fost diagnosticat cu virusul AH1N1, fiind primul fotbalist din Liga I bolnav de gripa porcina, a declarat marti, pentru MediaFax, presedintele clubului, Cristian Starica. POLI IASI, IN CARANTINA! BUTA: "CRED CA AM LUAT GRIPA DIN VESTIAR!"

Mircea Sandu: Campionatul nu se va intrerupe!

BUTA: "AM LUAT GRIPA DIN VESTIAR!"
Fotbalistul lanseaza o teorie socanta pentru oficialii echipei. "Eu m-am simtit rau saptamina trecuta. Am stat mai mult in casa, am incercat sa nu intru in contact cu nimeni. Acum sint bine, am pofta de mincare, nu mai am temperatura. Cred ca am luat virusul din vestiar, pentru ca alti jucatori s-au simtit rau inaintea mea. Numai eu fiind testat insa, e normal sa se vorbeasca doar de mine. Oricum, initial mi s-a spus ca nu am gripa, ci doar o viroza, pentru ca astazi sa fiu anuntat de faptul ca am gripa noua" a declarat Buta.

Vicepresedintele LPF, Alexandru Boc anunta ca meciurile echipei Poli Iasi pot fi amanate daca se conforma ca mai multi jucatori au gripa noua.
"Asa se pare, ca mai multi jucatori de la Politehnica Iasi sunt suspecti de gripa noua. Conducatorii de la Politehnica vor veni maine cu un dosar la LPF care sa cuprinda note prin care sa explice ce s-a intamplat si cu certificatele medicale si diagnosticele respective iar domnul Dragomir va convoca Comitetul de Urgenta al ligii si se va lua o hotarare. E posibil sa fie amante partidele echipei Poli Iasi pe care le mai are de jucat pana la rezolvarea situatiei. Pentru ca banuiesc ca si colegii care au stat langa Buta sunt suspecti de aceasta gripa", a declarat Boc pentru Mediafax.

Niciun comentariu: