marți, 10 noiembrie 2009

AdobePhotoshop...

Inainte...

Dupa...


Instrumentele pe care le-am folosit:

In primul rand luam o poza care are un defect sau mai multe (poza mea). La aceasta poza defectul este nasul care il reparam cu unealta Smuge Tool.





Dam click pe unealta si o marim la dimensiunea dorita, pe urma i dam o forma mai frumoasa nasului.


Pe urma luam tot poza aceea si dam select pe Quick Mask.










Apoi dam select pe Brush Tool.



Iar apoi dam pe parul domnisoarei din poza si il coloram cum dorim, dupa ce am terminat de colorat parul, dam click pe Edit in standard mode.






Dupa terminar vom realiza ca am dat o anumita culoare parului si vom merge la optiunea Select ---> Invers si am inversat culoarea parului.




Pentru a schimba culoarea dam la optiunea Image ---> Adjustments ---> Hue and Saturation


Si putem schimba culoarea cum dorim.

Niciun comentariu: