miercuri, 8 decembrie 2010

:::In fata prapastiei:::

Dupa terminarea liceului, ca si fiecare dintre colegii mei, sper sa-mi gasesc si eu un loc de munca. Primul pas ar fi sa trec la bacalaureat pentru a avea o diploma care sa ma ajute pe viitor. In domeniul pe care il fac eu la scoala, tehnician operator procesare text imagine, invat niste chestii care m-ar putea ajuta sa-mi gasesc un post de lucru mai bun. Dorinta mea este sa-mi gasesc un loc de munca care sa-mi asigure un trai decent si sa nu fiu nevoit sa traiesc de pe o zi pe alta, cum multa lume din tara asta este obligata sa faca. Visul meu este sa devin un analist financiar la o banca renumita din tara sau poate din strainatate. Optiunile probabil ca sunt putine pentru ca nimeni nu mai angajeaza persoane cu asa mare salar din cauza crizei dar sper sa imi gasesc un locsor unde sa pot lucra in domeniul pe care il vreau. M-am interesat la diferite persoane si pe internet care ar fi cele mai bune optiuni. Una dintre cele mai bune oferte este aceea de la BRD-Groupe Société Générale unde ma incadrez in cerintele cerute care sunt:

- Cunostinte si experienta in dezvoltarea modelelor de risc de credit;
- Cunostinte statistice si economice financiar-bancare;
- Bune cunostinte de programare si gestiune baze de date (preferabil SAS, insa, cunoasterea oricarui software de analiza statistica constituie un avantaj: SPSS, S+, R);
- Aptitudini de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel - nivel avansat, Word, MS Access, PowerPoint).
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Orientare catre solutii si rezultate;
- Bune cunostinte de limba engleza sau limba franceza.



Acest loc de munca are si anumite responsabilitati si realizari. unele dintre ele sunt:

- Se implica in procesul de implementare a proiectului Basel II ;
- Formuleaza cerinte functionale privind adaptarea aplicatiilor informatice necesare implementarii proiectului Basel II;
- Elaboreaza si actualizeaza aplicatiile necesare generarii de informatii din bazele de date : rapoarte, analize cantitative si fisiere pentru monitorizarea riscului de credit ;
- Participa la dezvoltarea si monitorizarea scorecard-urilor: analiza datelor, elaborarea si testarea modelelor, redactarea documentatiilor aferente.


click aici


Sper sa prind si eu in viitor un astfel de loc de munca care sa fie bine platit si sa-mi faca placere sa il practic.

Va urez succes tuturor!

Niciun comentariu: