miercuri, 15 septembrie 2010

~Un prieten nou cunoscut in vacanta~

In vacanta de vara, ca tot omul mergi intr-o excursie doua, trei sau daca te tine buzunarul mai multe. Eu am facut vara asta niste excursii cu prietenii. Una dintre ele care mi-a placut foarte mult a fost la Bulz in care m-am distrat de minune si mi-am facut si prieteni noi. Eu am mers cu ceva prieteni de ai mei si unul din ei a chemat pe un coleg de serviciu de al lui sa vina cu noi, care cand l-am vazut mi s-a parut foarte de treaba si asa a si fost nu m-am inselat deloc. Ajunsi la Bulz ne-am cazat la ceva pensiune, acolo am stat in camera cu prietenul acela care si-a chemat colegu de serviuciu doar noi trei restu in alte camere. Si asa de bine m-am inteles cu el, mie nu mi-a venit a crede era aproape ca mine la propriu ma refer. Si acuma ne intelegem foarte bine, vorbim, iesim afara in oras si a ajuns sa fie unul din cei mai buni prieteni ai mei. Si asa mi-am facut eu un nou prieten povestit pe scurt.

Caractere folosite: poza, scris colorat, si scris cursiv.

Niciun comentariu: